کاندوم مدل فضایی طوقی Alien

14,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

کاندوم مدل فضائی طوقی آیلین ایکس دریم از جنس لاتکس طبیعی بوده و دارای ویژگی‌های مثبت ازجمله حجیم کننده آلت مردانه، تحریک کننده نقطه جی خانم‌ها، تأخیری، خاردار برای اوج لذت جنسی و دارای مخزن ذخیره برای امنیت بیشتر می‌باشد.

کاندوم مدل فضائی طوقی Alien ایکس دریم

اگر به دنبال یک کاندوم مناسب برای بعد از زایمان خود هستید کاندوم فضایی طوقی Alien را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این کاندوم با طراحی منحصربه‌فرد خود برای ایجاد تنوع در رابطه جنسی و یا فانتزی‌های جنسی خانم‌ها و آقایان بسیار مناسب می‌باشد.

اگر مدت‌زمان زیادی از آخرین بارداری شما نمی‌گذرد، این مدل کاندوم برند ایکس دریم را تجربه کنید.

مشخصات کاندوم ایکس دریم مدل فضائی طوقی

بر روی کاندوم مدل فضائی طوقی Alien ایکس دریم دکمه‌ها و خارهای برجسته‌ی حلقوی دیده می‌شود که این محصول را به گزینه‌ای مناسب برای تجربه واقعی ارگاسم تبدیل کرده است.

از دیگر کاربردهای این محصول جنسی مخصوص آقایان می‌توان به حجم دهندگی به آلت مردانه اشاره کرد. این ویژگی به دلیل وجود برجستگی‌های ضخیم بر روی این محصول می‌باشد.

جنس کاندوم ایکس دریم مدل فضایی طوقی از لاتکس چرب و شفاف می‌باشد؛ بنابراین برای خانم‌هایی که بعد از بارداری رابطه‌ای دردناک دارند، بسیار مناسب می‌باشد.

مخزن ذخیره اسپرم از دیگر ویژگی‌های کاندوم فضایی طوقی آیلین می‌باشد که رابطه‌ای مطمئن و ایمن را برای شما به ارمغان می‌آورد.

این کاندوم پرطرفدار برند ایکس دریم، حداکثر تحریک و لذت جنسی را در خانم‌ها ایجاد می‌کند. به این دلیل که تحریک کننده نقطه جی بوده و یک رابطه‌ی لذت‌بخش را به ارمغان می‌آورد.

نتیجه‌گیری نهایی

اگر به دنبال کاندومی هستید که علاوه بر جلوگیری از بارداری ناخواسته و بیماری‌های مقاربتی، لذت جنسی بسیاری را برای شما به ارمغان بیاورد، کاندوم مدل فضایی طوقی Alien را امتحان کنید.

خرید اینترنتی این محصول برای شما در فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا فراهم‌شده است.

  • 40 الی 50 گرم
  • Alien
  • محصولات بهداشتی آقایان
  • آمیزش جنسی
  • لاتکس درجه یک
  • آقایان
مــزایا
مــعایب