دستگاه رینگ لایت

توقف تولید

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

اگر می‌خواهید که نورپردازی سالن زیبایی و آرایشی شما با کیفیت بالا تأمین شود، خرید رینگ لایت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. دستگاه رینگ لایت موجود در بیوتی کالا دارای صفحه‌نمایش، آداپتور برق، هولدینگ موبایل و آینه می‌باشد.

دستگاه رینگ لایت آرایشگاهی

اگر به فکر تأسیس یک آرایشگاه حرفه‌ای هستید، خرید رینگ لایت به‌عنوان یک وسیله‌ی ضروری برای سالن زیبایی شما به شمار می‌رود. رینگ لایت در واقع جزو جدیدترین تجهیزات نورپردازی است که به‌جای استفاده از نورهای تنگستن و فلورسنت، از چراغ‌های LED در آن استفاده می‌شود که علاوه بر مصرف پایین برق و گرمای کمتر، از بازدهی نوری بسیار بالایی برخوردار است.

اگر شما هم به فکر خرید یک رینگ لایت برای آرایشگاه خود هستید، خرید اینترنتی رینگ لایت از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این رینگ لایت با حذف نورهای مزاحم، کار گریم کردن، می کاپ و عکاسی در آرایشگاه را برای شما راحت‌تر می‌کند. از دیگر ویژگی‌های دستگاه رینگ لایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

-وجود یک مکان مخصوص برای اتصال هولدر موبایل به آن. در صورت خرید این محصول می‌توانید از هولدر موجود درون جعبه استفاده کنید.

-دستگاه رینگ لایت، قابلیت نصب آیینه دارد؛ بنابراین شما می‌توانید به‌راحتی بازتاب تمامی جزئیات نور و چهره مشتری را در آینه مشاهده کنید.

-دستگاه رینگ لایت دارای یک ریموت کنترل جهت تنظیم دما و شدت نور می‌باشد.

-صفحه‌نمایش دستگاه رینگ لایت به دو صورت LCD و دیجیتال موجود می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید دما و شدت نور را به‌راحتی مشاهده کنید.

-برای تأمین برق دستگاه رینگ لایت می‌توانید از آداپتور برق DC استفاده کنید. این آداپتور به همراه سایر وسایل ضروری دستگاه داخل جعبه قرار دارد.

  • رینگ لایت
  • درخشان کردن و روشن کننده قوی
  • حذف نور های مزاحم
  • آرایشگاه ها
مــزایا
مــعایب