دسته نگه دارنده جهت تتو مدل sn-3224

900,000 تومان

خرید تلفنی محصول

3 قلم

اخطار: آخرین موجودی فعلی!

دستگاه نگهدارنده جهت تتو مدل SN-3224 یکی از تجهیزات ضروری برای انجام خدمات تاتو است. این دستگاه به دلیل دارا بودن ویژگی‌های منحصر به فرد از جمله جنس فلزی بدنه، فوم تزریقی نوع سرد، ارتفاع ثابت پایه و غیره به یکی از پرفروش‌ترین محصولات موجود در بازار تبدیل‌شده است.

برای انجام خدمات مربوط به تتو، نیاز به تجهیزات خاصی دارید تا بتوانید کار تاتو را به بهترین شکل انجام دهید. یکی از وسایل ضروری جهت انجام خدمات تاتو، دستگاه نگهدارنده جهت تتو مدل SN-3224 است. این وسیله کمک می‌کند تا بهترین نتیجه را از کار تاتو بگیرید.

معرفی دستگاه نگهدارنده جهت تتو مدل SN-3224

اگر به تازگی کار تاتو را آغاز کرده‌اید و یا به دنبال آموزش تاتو برای هنرجویان خود هستید، باید لوازم جانبی فرایند تاتو را تهیه کنید. داشتن مجموعه کاملی از وسایل تاتو باعث می‌شود تا یک کار جذاب و خاص را به مشتریان خود ارائه دهید. از طرفی دیگر خرید ابزارهای باکیفیت کمک می‌کند اتفاقات ممکن در طول کار به حداقل برسد.

یکی از وسایل ضروری برای انجام خدمات تاتو، دستگاه نگهدارنده جهت تاتو است. این وسیله کمک می‌کند تا نتیجه نهایی کار شما عالی باشد. این دسته از جنس فلز ساخته شده است و با رنگ الکترواستاتیک رنگ‌آمیزی شده است. در نتیجه دچار زنگ‌زدگی نخواهد شد. ارتفاع این دسته به صورت ثابت طراحی شده است. همچنین قسمت نگهدارنده دستگاه از یک فوم تزریقی سرد ساخته شده است.

سخن نهایی

کیفیت بالای لوازم تاتو، تاثیر بسیار زیادی بر روی نتیجه تاتو کیفیت نهایی کار دارد. اگر شما هم جزو تاتوکاران حرفه‌ای هستید، خرید دستگاه نگهدارنده جهت تتو مدل SN-3224 را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به خرید آنلاین این محصول از فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا اقدام کنید.

 

  • ثابت
  • صنعت نواز
  • فلز
  • تزریقی سرد
مــزایا
مــعایب