ماسک مو نلی عصاره گندم

  • 500 میلی‌لیتر
  • 300میلی‌لیتر

77,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ماسک مو نلی مدل Wheat Protein

برای افرادی که از لوازم‌آرایشی و بهداشتی مختلف جهت زیبایی و تقویت پوست و موی خود استفاده می‌کنند، کیفیت مطلوب و مرغوب جنسی که به کار می‌برند بسیار اهمیت دارد. شرکت‌ها و کارخانه‌های بسیار متنوعی در کشورهای متفاوت، تحت نام و برند خاص خود، در زمینه تولید محصولات بهداشتی و آرایشی فعالیت می‌کنند و از بین همه این‌ها، نام نلی Nelly که یک تولیدکننده لوازم‌آرایشی بهداشتی اسپانیایی می‌باشد، برای مصرف‌کنندگان، به خاطر کیفیت و مرغوبیت محصولاتش، آشنا و محبوب است.

در بین محصولات متنوعی که از سوی نلی برای تقویت و سلامتی موها روانه بازار شده است، ماسک موی مدل Wheat Protein هم‌، جهت استفاده برای افرادی که موهای رنگ‌شده دارند، مناسب است. نام این ماسک مو از پروتئین گندم که همان Wheat Protein می‌باشد، تشکیل‌شده است و در حقیقت وجود این ماده مؤثر و مغذی در این ماسک به تقویت و ثابت ماندن رنگ مو و درنهایت ماندگاری آن کمک بسیار زیادی می‌کند.

طبیعی است که استفاده از رنگ‌های شیمیایی مو، به دلیل وجود مواد شیمیایی، ممکن است موجب صدمه رساندن به موها شود و لازم است بعدازآن اقداماتی جهت بهبود یا تقویت مجدد موها صورت گیرد. ماسک مو نلی مدل Wheat Protein دارای ویتامین E و سیلیکون می‌باشد که این آسیب‌های واردشده در اثر مواد شیمیایی را کمتر می‌کند و عمل‌ترمیم و بازسازی موها انجام می‌شود. علاوه بر این، از موادی در ماسک موی پروتئین گندم nelly استفاده‌شده است که کار احیا کردن موها را هم انجام می‌دهد و دارای ویژگی‌هایی هست که از مو در برابر اشعه مضر خورشید هم محافظت می‌کند و درمجموع می‌تواند بانفوذ به عمق تارهای مو کارترمیم، بازسازی و احیا را به‌خوبی انجام دهد و در کنار تمام این آثار تقویت‌کنندگی، موهای براق ابریشمی، حجیم، شاداب، بسیار نرم و لطیفی که بعد از استفاده از این ماسک خواهید داشت، احساس بسیار دلپذیری را به شما می‌بخشد. استفاده بیشتر و طولانی‌مدت از ماسک پروتئین گندم نلی، نرمی و لطافت موهایتان را همیشگی می‌کند.

 

 

مــزایا
مــعایب