ماسک موی نلی عصاره بادام

68,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

ماسک موی ترمیم‌کننده فوق قوی عصاره شکوفه بادام نلی 300 میل

یکی از جلوه‌های ظاهری و زیبایی هر شخصی موهای او می‌باشد. حالا تصور کنید موهای شما، آسیب‌دیده‌اند، شکننده شده‌اند، موخوره دارند یا در اثر عوامل محیطی و خارجی دیگری مشابه این‌ها سلامتی خود را ازدست‌داده‌اند.

بنابراین سعی می‌کنید جهت مراقبت و حفظ زیبایی موهای خود از محصولات مراقبت از موی مناسب استفاده کنید تا از آسیب‌دیدگی بیشتر موها جلوگیری کرده باشید.

یکی از برندهای معتبر و نام آشنایی که به‌واسطه محصولات مراقبت از موی با کیفیتی که ارائه می‌کند، در بین مصرف‌کنندگان بیشتر شناخته‌شده است، نلی (Nelly)، نام دارد که کیفیت و مرغوبیت محصولاتش موجب جلب رضایت و اعتماد استفاده‌کنندگان برند نلی می‌شود.

ماسک موی ترمیم‌کننده فوق قوی با عصاره شکوفه بادام نلی، یکی از این تولیدات با کیفیت از سوی nelly می‌باشد که در حجم 300 میلی‌لیتر تولید و عرضه‌شده است.

برای اینکه موهای آسیب‌دیده خود را تقویت، ترمیم و احیا کنید، استفاده از ماسک موی قوی نلی که حاوی عصاره بادام شیرین است، کمک بسیار زیادی به شما می‌کند.

افرادی که موهای آن‌ها از نوع خشک هست و در اثر موخوره یا شکستگی و به هر دلیل دیگری آسیب‌دیده است، استفاده از ماسک ترمیم‌کننده موی فوق قوی عصاره بادام نلی، با افزایش رطوبت موها، آب موردنیاز موها را تأمین و از موها در برابر آسیب‌های خارجی محافظت و مراقبت می‌کند.

هنگام شست‌وشوی موهای خود بعد از استفاده از شامپو، می‌توانید مقداری از ماسک موی نلی را روی مو بمالید و از ریشه تا ساقه موها را ماساژ دهید و بعد از چند دقیقه آب‌کشی کنید تا شاهد درخشندگی و نرمی بسیار خوب در موهایتان باشید.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه لذت‌بخش خرید اینترنتی ماسک موی ترمیم‌کننده فوق قوی عصاره شکوفه بادام نلی 300 میل را همراه با تضمین اصالت، کیفیت بالا و امنیت کامل پیشنهاد می‌کند.

مــزایا
مــعایب