سافت کرم مرطوب کننده 200میل نیوآ

42,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

سافت کرم مرطوب کننده نیوا

 سافت کرم نیوا رطوبت‌رسان عمقی است و به‌سرعت جذب می‌شود و پوست را شاداب می‌کند.

سافت کرم مرطوب کننده نیوآ

معرفی 

نیوآ سافت بسیار مؤثر و رطوبت رسان عمقی برای استفاده روزمره است. این فرمول ظریفِ دارای ویتامین ای و روغن جوجوبا بسرعت جذب می‌شود و پوست را تروتازه می کند. از حس نیروبخشی که پوست شما را نرم و منعطف می‌کند لذت ببرید. سازگاری با پوست با علم تخصصی پوست تأیید شده است.

ویژگی‌ها

  • کرم بسیارمؤثر، رطوبت‌رسان عمقی
  • بسرعت جذب می‌شود و پوست را شاداب می‌کند
  • تایید شده توسط متخصصان پوست

توضیحات

فرقي نمي‌کند پوست‌تان خشک، چرب يا ترکيبي از هر دو باشد چون مرطوب کننده‌ها روند فرسايش پوست را به تعويق مي‌اندازند و از آن در برابر تغييرات ناگهاني آب‌وهوا محافظت مي‌کنند.
مرطوب‌کننده‌ها به اشکال مختلف لوسيون مايع، پماد و کرم ديده مي‌شوند که ميزان چربي و آب آن‌ها باهم تفاوت دارد و غلظت‌ آن‌ها در هر شکل متفاوت است.
مهم‌ترين نکته در انتخاب يک مرطوب‌کننده، توجه به نوع پوست است که مي‌تواند خشک، چرب، معمولي و مختلط باشد. براي اينکه نوع پوست‌تان را بشناسيد کافي است پس از حمام کردن، روي پوست تميز خود دست بکشيد و متوجه ميزان چربي روي آن شويد. براي پوست‌هاي خشک بايد از مرطوب کننده‌هاي حاوي چربي استفاده کرد. در مورد پوست‌هاي چرب نيازي به استفاده از مرطوب‌کننده نيست، مگر در برخورد با آب‌وهواي گرم يا سرد. در مورد پوست نرمال بايد از مرطوب‌کننده‌اي که ميزان چربي کمتري داشته باشد، استفاده کرد.
پزشکان متخصص پوست براي داشتن پوستي مرطوب و نرم بهترين زمان استفاده از کرم‌هاي مرطوب‌کننده را سه دقيقه بعد از حمام مي‌دانند.

مجوز بهداشت :1354547119166025

مــزایا
مــعایب