ژل پیورزون لورال

39,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

PURE ZONE

این محصول حاوی عصاره طبیعی جلبک دریایی، اسید سالسیلیک و آنتی باکتریال می باشد که جوش ها را از بین برده و از به وجود آمدن مجدد آن ها جلوگیری می کند.
لابراتوار لورآل پاریس روشی جدید برای مراقبت از پوست را ابداع نموده که در عمق پوست عمل می کند.
این محصول پاک کننده اثری دوگانه دارد، چربی اضافه، سلولهای مرده و مواد زائد را از سطح پوست پاک می کند و نیز اثر آنتی باکتری آن باعث مقابله با بازگشت جوش ها می شود.
تکنولوژی جدید ایزوباکتر، باکتری ها را ناتوان کرده و با حذف آن ها باعث از بین رفتن جوش ها می شود و با از بین بردن چربی اضافه پوست را شفاف و درخشان می کند.

عملکرد پیورزون: (طرز مصرف)
مرحله 1- ژل پاک کننده(لایه برداری)
حاوی دانه های ریز و آبی رنگ بوده منافذ پوست را تمیز می کند و آلودگی و سلول های مرده پوست را از بین می برد(لایه بردار). ترشح چربی پوست را کنترل می کند؛ پوست را روزبه روز روشن و صاف تر میکند.
صبح یا شب روی پوست مرطوب صورت مالیده و به نرمی ماساژ دهید.(ماساژ را بیشتر روی پیشانی، بینی و چانه متمرکز کرده و سپس آبکشی نمایید.) از تماس با ناحیه حساس دور چشم اجتناب کنید.
مرحله 2- لوسیون
این لوسیون حاوی عصاره طبیعی جلبک دریایی و اسیدسالسیلیک است. حاوی الکل طبی که صورت را ضدعفونی کرده و جوش ها را از بین می برد. پوست را شفاف و تمیز می کند.
مرحله 3- کرم مرطوب کننده (تنظیم کننده چربی)
با تکنولوژی Pore target در عمق پوست نفوذ کرده و چربی آنرا کنترل می کند؛ همچنین این کرم پوست را به مدت زیادی آبرسانی و منافذ نمایان پوست را جمع می کند. مرطوب کننده پوست بوده و مناسب برای پوست های چرب و مختلط می باشد.

مــزایا
مــعایب