لوسیون ضد آفتاب و مرطوب کننده نیوآ

25,500 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

لوسیون ضد آفتاب و مرطوب کننده نیوآ تخصص و تبحر محافظت پیشرفته "محصولات سان" را با مراقبت نیوآ ترکیب کرده تا پوست شما در برابر آفتاب مراقبت شده و نرم بماند. محافظت آنی در برابر پرتوهای UV سیستم فیلتر UVA/UVB بهبود یافته. رطوبت رسانی عمیق و طولانی استفاده آسان، جذب سریع ضد آب حاوی ویتامین E برای مبازره با رادیکال های آزاد و پیری پیش از موعد سازگاری این محصول با پوست از نظر پزشکی اثبات شده است. در اندازه 200 میلی لیتری موجود است.
 

  • همیشه پیش از قرار گرفتن در معرض آفتاب به پوست خود بمالید و به طور مرتب استفاده کنید، مخصوصا بعد از شنا و خشک کردن پوست با حوله برای نگهداری حفاظت اصلی پوست ، مجددا استفاده شود. از آفتاب شدید ظهر و قرار گرفتن طولانی در آفتاب بپرهیزید. از قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید بپرهیزید. ازلباس هایی محافظ در برابر آفتاب استفاده کنید ، در قسمت های بدون پوشش از ضدآفتاب استفاده کنید. برای پیشگیری از ایجاد لکه از تماس با پارچه و سطوح زبر خودداری شود.
  • در فصول مختلف و بیشتر در تابستان که میزان تابش و گرمای خورشید مستقیم و زیاد است، بسیاری از خانم‌ها به‌خصوص دختران جوان، در تلاش برای تغییر رنگ پوست خود به سمت تیره‌شدن یا همان برنزه‌‎شدن هستند. قرارگرفتن در معرض تابش مستقیم خورشید با خطرات فراوانی همراه است. برای این منظور برند محبوب «نیوآ» (Nivea) به خانم‌ها پیشنهاد می‌دهد تا از محصول جدیدش با نام، لوسیون ضد آفتاب «پروتکت اند برنز» (Protect And Bronz) با SPF30 استفاده کنند که در حجم 200 میلی‌لیتر عرضه شده است. این محصول با فرمولاسیونی جدید از پوست بدن در برابر اشعه‌های UVA / UVB حمایت می‌کند. این لوسیون، حاوی عصاره‌های گیاهی برای حمایت از پوست است و اثر چربی روی پوست نمی‌گذارد؛ همچنین با خاصیت مرطوب‌کنندگی، می‌تواند سلامت پوست شما را حفظ کند. استفاده از این محصول در واردشدن کمترین میزان آسیب به پوست  بسیار موثر است. برند محبوب «نیوآ» (Nivea) با معرفی محصولات مراقبتی از پوست در برابر آفتاب، کمک شایانی به افراد علاقه‌مند به برنزه‌شدن کرده و از واردشدن آسیب‌های جدی به پوست آنان پیشگیری کرده است. 
  • مجوز بهداشت :3021510247896302
مــزایا
مــعایب