شیر پاک کن ضد چروک Q10 پلاس نیوآ

56,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

کوآنزیم Q10، یک کوآنزیم ضروری است که باعث افزایش سوخت و ساز بدن و تولید کولاژن در پوست می شود. همچنین آنتی اکسیدانی قوی برای پوست به شمار می رود، اما سطح Q10 که به طور طبیعی در پوست یافت می شود در طی زمان افت می کند. رده محصولات Q10 پلاس برای کمک به تکمیل Q10 پوست برای کاهش ایجاد نشانه های خستگی و چین و چروک طراحی شده است.

چگونه کار می کند؟

  • این شیر پاک کننده ملایم پوست را به طور کامل پاک و به مبارزه با چین و چروک از درون کمک می کند. آرایش و ناخالصی های روزانه را پاک می کند. بدون باقی گذاشتن اثرات چرب پوست را با ملایمت نرم و لطیف می کند. مبازره با چین و چروک از لحظه شست و شو آغاز می شود! هر روی صبح و عصر به عنوان بخشی از برنامه همیشگی شست و شوی خود استفاده کنید. با استفاده ازپد پنبه ای به صورت و گردن خود بزنید. پوست را با حرکات چرخشی کوچک رو به بالا ماساژ دهید. پس از پاک کردن، شیر اضافی را با پنبه یا دستمال پاک کننده پاک کنید. سازگاری محصول با پوست از نظر پزشکی تایید شده است. 
 
مشخصه ها :
- افزایش سوخت و ساز بدن و تولید کلاژن در پوست با Q10 موجود در آن
- آنتی اکسیدانی قوی برای پوست
- Q10 پلاس جهت کمک به تکمیل Q10 پوست برای کاهش ایجاد نشانه های خستگی و چین و چروک
- پاک کننده ملایم پوست و کمک به مبارزه با چین و چروک از درون
- پاک کردن آرایش و ناخالصی های روزانه
- نرم و لطیف نمودن پوست بدون باقی گذاشتن اثرات چرب
- آغاز مبازره با چین و چروک از لحظه شست و شو

مجوز بهداشت:9632541003965201
موارد مصرف :
پاک کننده آلودگی ها و ناخالصی ها از روی پوست با اثرات ضد چروک
روش مصرف :
هر روی صبح و عصر به عنوان بخشی از برنامه همیشگی شست و شوی خود استفاده کنید. با استفاده از پد پنبه ای به صورت و گردن خود بزنید. پوست را با حرکات چرخشی کوچک رو به بالا ماساژ دهید. پس از پاک کردن، شیر اضافی را با پنبه یا دستمال پاک کننده پاک کنید.

 
مــزایا
مــعایب