شیر پاک کن پوست خشک و حساس نیوآ

56,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

شیر پاک کننده ایندالجینگ نیوآ ویساژ پوست های خشک و حساس را به شکلی موثر اما ملایم پاک و تمیز می کند.

 

  • فرمول ملایم این محصول آرایش و ناخالصی های پوست را به طور موثری پاک کرده، تعادل رطوبت طبیعی پوست را حفظ می کند. بافت ابریشمین آن که با عصاره گل همیشه بهار و بادام غنی شده است پوست شما را صاف و لطیف و مرطوب می کند. پوست صورت تان پاک و مرطوب شده، حس صافی و راحتی پیدا می کند. با پد پنبه ای بر روی صورت و گردن بمالید . با حرکات چرخشی کوچک رو با بالا ماساژ دهید. اثرات باقی مانده را با دستمال و آب گرم پاک کنید. بهترین نتایج وقتی حاصل می شود که همراه با رده کامل محصولات نیوآ ویساژ مخصوص پوست های خشک تا حساس استفاده شود. سازگاری محصول توسط متخصصین چشم و پوست ثابت شده است. 

    شیر پاک کن ملایم پوست خشک و حساس نیوآ پوست های خشک و حساس را به شکلی موثر اما ملایم پاک و تمیز می کند.

    مجوز بهداشت :3652012039521012

    فرمول ملایم این محصول آرایش و ناخالصی های پوست را به طور موثری پاک کرده، تعادل رطوبت طبیعی پوست را حفظ می کند. بافت ابریشمین آن که با عصاره گل همیشه بهار و بادام غنی شده است پوست شما را صاف و لطیف و مرطوب می کند. پوست صورت تان پاک و مرطوب شده، حس صافی و راحتی پیدا می کند.

    با پد پنبه ای بر روی صورت و گردن بمالید . با حرکات چرخشی کوچک رو با بالا ماساژ دهید. اثرات باقی مانده را با دستمال و آب گرم پاک کنید. بهترین نتایج وقتی حاصل می شود که همراه با رده کامل محصولات نیوآ ویساژ مخصوص پوست های خشک تا حساس استفاده شود. سازگاری محصول توسط متخصصین چشم و پوست ثابت شده است.

مــزایا
مــعایب