افتر شیو سنستیو نیوآ

63,500 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

لوسیون افتر شیو سنسیتیو نیوآ فورمن به شکل ویژه برای برآوردن نیازهای پوست های حساس ساخته شده است که به آسانی تحریک می شوند. این محصول پس از هر اصلاح پوست های حساس را با ملایمت شاداب و سر زنده می کند. احساس طراوت، سلامت و تسکین در صورت به ارمغان می ماند.

چگونه کار می کند؟

  • لوسیون افتر شیو سنسیتیو مایعی است فوق العاده ملایم، بدون الکل و با رایحه ای خنثی، حاوی بابونه، ویتامین E و پرو ویتامین B5 که: پوست را آنا آرام کرده رطوبت سبکی برای آن فراهم می کند. به پیشگیری از التهابات کمک می کند. نتیجه: پوست ظاهری سلامت و مراقبت شده می یابد. پوست تا مدتی طولانی پس از استفاده، حس شادابی و آسودگی دارد. سازگاری محصول با پوست های حساس آقایان توسط متخصصین پوست تایید شده است. به مقدار دلخواه روی ناحیه اصلاح شده استفاده کنید. بهترین حالت استفاده، پس از اصلاح با ژل یا کف اصلاح سنسیتیو نیوآ است. 

    معرفی محصول

    افترشیو نیوآ (Nivea) مدل Sensitive با فرمولاسیون ملایم و خنک، بدون الکل و فاقد اتیل مناسب برای آقایان با پوست حساس می باشد. این محصول حاوی عصاره گل بابونه و جلبک بوده و به پوست آقایان پس از اصلاح احساس خنکی، تازگی و طراوت می بخشد. فرمولاسیون ملایم این محصول مانع از سوزش، قرمزی و التهابات پوستی می گردد و از پوست در برابر آسیب دیدگی ها محافظت می کند. افتر شیو فلوید سنستیو کول نیوآ دارای غلظت کم بوده و به سرعت جذب پوست می گردد بدون اینکه بر روی پوست چربی باقی بگذارد. پس از استفاده از این محصول التهابات پوستی بعد از اصلاح بلافاصله تسکین یافته و پوست شما همواره ظاهری سلامت و با طراوت خواهد داشت. سازگاری محصول با پوست توسط متخصصین پوست تایید شده است.

    شاید هیچ کدام از ما دلیل درست وجود مو بر روی اندام‌های مختلف بدنمان را ندانیم؛ اما خوب می‌دانیم که برای بهداشت بیشتر و آراستگی ظاهری، نیاز به اصلاح و زدودن مو از روی پوستمان داریم. استفاده از انواع مو زن‌ها و خودتراش‌ها، می‌تواند ضمن کمک به اصلاح مو، آسیبی حتی اندک را به پوست برساند. ایجاد خراش‌های سطحی بخصوص بر روی پوست آقایان به هنگام اصلاح صورتشان، اغلب همراه با سوزش، خارش و گاهی چوش‌های ریز است. آسان‌ترین را برای جلوگیری از آن و بهبود پوست، استفاده از لوسیون و ژل‌های پس از اصلاح است. نمونه‌ای از این نوع محصولات، افترشیو مدل سنسیتیو (sensitive) از تولیدات برند محبوب نیوآ (Nivea) است. این محصول همانطور که از نام‌اش پیداست، کرمی رقیق مناسب برای افرادی با پوست حساس است. این محصول در ترکیبات خود حاوی عصاره‌ی موثر بابونه است. بابونه خواصی چون آرامش بخشی به پوست، ضد التهاب، خنک کننده و ترمیم کننده‌ی پوست دارد. وچود این عصاره به همراه ویتامین‌های E و B5 در این ترکیب کمک می‌کند تا پس از تزاشیدن پوست و برداشته شدن لایه‌ای نازک از سطح پوست که باعث تحریک آن بخصوص در افراد حساس می‌شود، التهاب آن به سرعت از بین رفته و حرارت سطح پوست کاهش یابد. این امر از بروز جوش‌های احتمالی، سوزش و خارش آن نیز پیشگیری می‌کند. افترشیو سنسیتیو نیوآ در حجم ۱۰۰ میلی لیتر عرضه شده که محصولی ملایم بدوم الکل و با رایحه‌ای خنثی است. استفاده از این محصول ساخت آلمان، پس از اصلاح در افراد با پوست حساس توصیه می‌شود و دارای قابلیت جذب سریع به پوست و ایجاد آرامش و خنکی درون پوست است.

مــزایا
مــعایب