رول پرل اند بیوتی نیوآ

33,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

رول پرل اند بیوتی نیوآ

ضد تعریق‌ها دارای فرمولاسیونی حاوی آنتی باکتریال و آلومینیوم کلراید هستند که علاوه بر جلوگیری از تعریق باعث کاهش حجم باکتری‌های موجود در دانه‌های عرق شده و از این طریق نمی‌گذارد بدن بوی ناخوشایندی داشته باشد

رول پرل اند بیوتی نیوآ

معرفی

دئودورانت پرل اند بیوتی نیوآ با عصاره‌های ارزشمند مروارید اعتماد به نفس واقعی برای 24 ساعت تنظیم موثر تعریق پوست را به ارمغان می‌آورد و رنگ پوست را یکدست نگه می‌دارند تا زیربغل‌هایی زیبا داشته باشید.ترکیب بهینه محافظت ضد تعریق و مراقبت ملایم با فرمول حاوی عصاره مروارید. فاقد الکل و مواد رنگی و برای موزدایی ایده‌آل است همچنین سازگاری محصول با پوست توسط متخصصین پوست اثبات شده است.

ویژگی‌ها
  • حاوی عصاره‌ی مروارید
  • 24 ساعته
  • ترکیب بهینه محافظت ضد تعریق و مراقبت ملایم
  • 50 میل

توضیحات

ضد تعریق ها دارای فرمولاسیونی حاوی آنتی باکتریال و آلومینیوم کلراید هستند که علاوه بر جلوگیری از تعریق باعث کاهش حجم باکتری‌های موجود در دانه‌های عرق شده و از این طریق نمی‌گذارد بدن بوی ناخوشایندی داشته باشد. خوشبوکننده‌ها فقط حاوی مواد خوشبوکننده هستند و تاثیر زیادی در کاهش میزان عرق کردن بدن ندارند و مناسب افرادی هستند که زیاد عرق نمی‌کنند و یا بر اثر تعریق بوی ناخوشایندی ندارند. برند نیوآ که در زمینه تولید محصولات خوشبوکننده بدن بسیار موفق بوده و طرفداران زیادی دارد برای خانم‌ها و آقایان رول های بدن را با رایحه‌های مختلف تولید و عرضه کرده است.

 

مــزایا
مــعایب