افتر شیو بالم اکستریم کامفورت نیوآ

63,500 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

محلول افترشیو اکستریم کامفورت اصلاح شما را با احساس پوستی فوق العاده صاف و آسوده کامل می کند. فرمول تسکین بخش و تاثیرگذار این محصول، با MICRO TEC طبیعی، بریدگی های ریز را آنا تسکین می دهد. فرمول این محصول با ریز فن آوری پیشرفته و اجزا طبیعی فعال (عصاره بابونه و عصاره ریشه شیرین بیان) سریع تر و موثرتر جذب می شوند. نتیجه: احساس خنکی و تسکین آنی. بهبود سریع پوست. احساس رطوبت مضاعف و صافی به پوست می بخشد. سریع جذب شده و هیچ اثر چربی باقی نمی گذارد. سازگاری محصول با پوست توسط متخصصسن پوست تایید شده است.
 

  • بر روی ناحیه اصلاح شده استفاده کنید. برای حصول بهترین نتیجه پیشنهاد می شود ازژل یا کف اصلاح اکستریم کامفورت نیوآ نیز استفاده شود.
  • محلول افتر شیو اکستریم کامفورت اصلاح شما را با احساس داشتن پوستی فوق العاده صاف و آسوده کامل می کند. فرمول تسکین بخش و تاثیرگذار این محصول، با MICRO TEC طبیعی، بریدگی های ریز را آنا تسکین می دهد.
    محلول  افترشیو اکستریم کامفورت اصلاح شما را با احساس پوستی فوق العاده صاف و آسوده کامل می کند. فرمول تسکین بخش و تاثیرگذار این محصول، با MICRO TEC طبیعی، بریدگی های ریز را آنا تسکین می دهد. فرمول این محصول با ریز فن آوری پیشرفته و اجزا طبیعی فعال (عصاره بابونه و عصاره ریشه شیرین بیان) سریع تر و موثرتر جذب می شوند.
    نتیجه:
    احساس خنکی و تسکین آنی. بهبود سریع پوست. احساس رطوبت مضاعف و صافی به پوست می بخشد. سریع جذب شده و هیچ اثر چربی باقی نمی گذارد.
  •  
  • مجوز بهداشت :9638501245201752
    سازگاری محصول با پوست توسط متخصصسن پوست تایید شده است.
    نحوه استفاده از محصول: بر روی ناحیه اصلاح شده استفاده کنید. برای حصول  بهترین نتیجه پیشنهاد می شود  ازژل یا کف اصلاح اکستریم کامفورت نیوآ نیز استفاده شود.
مــزایا
مــعایب