مهر ناخن

12,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

مهر ناخن یک وسیله‌ی کاربردی راحت برای ایجاد طرح‌های زیبا و متنوع بر روی ناخن‌های دست و پا است. به کمک این ابزار می‌توانید طرح‌های یکسان و یکدستی را بر روی ناخن‌های خود ایجاد کنید.

مهر ناخن

دیزاین ناخن از جمله خدمات زیبایی است که در سالن‌های آرایشگاهی انجام می‌شود. تکنیک‌ها و روش‌های مختلفی برای طراحی ناخن وجود دارد. یکی از این روش‌ها، استفاده از مهر ناخن است که طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. استفاده از این روش بسیار ساده است؛ بنابراین شما می‌توانید در خانه و به راحتی ظاهر ناخن خود را زیبا و چشم‌نواز کنید.

ویژگی مهر ناخن

بسیاری از خانم‌های جوان تمایل دارند تا ناخن‌های آنها زیبا و جذاب به نظر برسد. برای داشتن ناخن‌های زیبا روش‌های مختلفی مانند پدیکور، مانیکور و ... وجود دارد؛ اما برای انجام این روش‌ها نیاز به یک ناخن کار حرفه‌ای است.

یکی از ساده‌ترین روش‌های طراحی ناخن، استفاده از استمپر ناخن است. به کمک این روش می‌توانید، طرح مورد نظرتان را بدون هیچ دردسری و در خانه بر روی ناخن‌های خود بندازید. در واقع این وسیله مانند یک استمپ و یا شابلون عمل می‌کند و دارای طرح‌های متنوعی است.

زیباسازی ناخن‌های دست و پا با این روش مانند یک اثر هنری است. برای این منظور کافی است تا بعد از مانیکور و پدیکور، بر روی ناخن‌های دست و پای خود، طرح‌های مورد دلخواه خود را بر روی ناخن‌هایتان ایجاد کنید.

طریقه استفاده از استمپر ناخن

برای طراحی ناخن به کمک مهر ناخن کافی است تا مراحل زیر را طی کنید:

مرحله اول: ابتدا لازم است تا روی ناخن خود را با یک لایه بیس کوت بپوشانید.

مرحله دوم: یک لاک پایه انتخاب کنید و ناخن خود را لاک بزنید.

مرحله سوم: برای خشک شدن سریع لاک کافی است تا یک لایه تاپ کوت بزنید.

مرحله چهارم: طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس روی آن را با یک لاک با رنگ متفاوت از پایه رنگ‌آمیزی کنید. سپس لیسک را بر روی شابلون قرار دهید.

مرحله پنجم: استمپر را بر روی طرح قرار دهید. بهتر است فشار وارد شده به اندازه‌ای باشد که رنگ از شابلون خارج نشود.

مرحله ششم: استمپر را بر روی ناخن گذاشته و کمی فشار دهید تا طرح به ناخن‌های شما منتقل شود. این کار را برای تمام ناخن‌های خود تکرار کنید.

مرحله هفتم: برای زیباتر شدن ناخن‌ها کافی است تا به کمک یک برق ناخن، زیبایی ناخن‌های خود را دو چندان کنید.

فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا خرید آنلاین مهر ناخن را برای شما فراهم کرده است.

 

  • استمپر ناخن
  • ظاهر شیک
  • محصول ناخن
مــزایا
مــعایب