موس فوم مخصوص موهای فر و مجعد نلی

67,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

موس فوم مخصوص موهای فر و مجعد نلی

Nelly Rizos Flexibles Mousse 250ml

شرکت‌ها و کارخانه‌های بسیار متنوعی در کشورهای متفاوت، تحت نام و برند خاص خود، در زمینه تولید محصولات بهداشتی و آرایشی فعالیت می‌کنند و از بین همه این‌ها، نام نلی Nelly که یک تولیدکننده لوازم‌آرایشی بهداشتی اسپانیایی می‌باشد، برای مصرف‌کنندگان، به خاطر کیفیت و مرغوبیت محصولاتش، آشنا و محبوب است.

برای افرادی که از لوازم‌آرایشی و بهداشتی مختلف جهت زیبایی و تقویت پوست و موی خود استفاده می‌کنند، کیفیت مطلوب و مرغوب جنسی که به کار می‌برند بسیار اهمیت دارد و نلی می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب و مطمئن باشد.

شاید دیده باشید افرادی که موهای آن‌ها حالت فر و وز دارد و از این‌که نمی‌توانند همیشه موهای خوش‌حالتی داشته باشند، ناراحت می‌شوند.

افرادی که این مشکل را دارند و جهت اینکه به موهای خوش‌حالت، صاف و بدون وز برسند، برند نلی در بین محصولات متنوعی که برای مراقبت از موها روانه بازار کرده است، موس فوم مخصوص موهای فر و مجعد نلی با نام ‌ Nelly Rizos Flexibles Mousseرا در حجم 250 میلی‌لیتر هم ارائه می‌کند که اثر فوق‌العاده آن روی موهای فر باعث می‌شود تا نیاز و خواسته افرادی که موهای فر و مجعد دارند با این محصول برآورده شود.

اثری که موس فوم نلی مخصوص موهای فر و مجعد از خود به‌جای می‌گذارد به خاطر وجود کلاژن دریایی، ویتامین B5 و مواد نرم‌کننده مو می‌باشد که باعث جلوگیری از وز شدن موها، صاف و خوش‌حالت شدن آن و حتی براق و شفاف شدن آن‌ها می‌شود.

در دو حالت می‌توانید از موس فوم مخصوص موهای فر و مجعد Nelly استفاده کنید. هم وقتی‌که موهای شما مرطوب و نم‌دار است و هم در حالتی که موها خشک هستند. اثرگذاری موس روی موهای خیس بیشتر است.

ازآنجایی‌که حالت موس نلی موهای فر و مجعد، به‌صورت فوم است، بهتر است هنگام استفاده از آن کمی بطری حاوی موس را تکان دهید تا درصورتی‌که مواد آن ته‌نشین نشده باشند، کاملاً با بقیه محلول یکی شوند.. بعدازآن قسمتی از موس را روی دست‌هایتان اسپری کنید و به‌صورت کامل از ریشه مو تا انتهای آن بکشید و موها را با آن ماساژ دهید تا شاهد نتیجه مطلوب آن باشید.

اگر در بین افرادی هستید که موهای مجعد و فر دارید، فروشگاه اینترنتی بیوتی کالا، تجربه خرید مطمئن و اینترنتی موس فوم nelly مخصوص موهای فر و مجعد را همراه با تضمین اصالت، کیفیت کالا و امنیت کامل به شما پیشنهاد می‌دهد.

مجوز بهداشت :136693106184491
 

مــزایا
مــعایب