اسپری ضد عرق مردانه Sport Defence150میل رکسونا

10,000 تومان

خرید تلفنی محصول

در انبار موجود نیست

معرفی اجمالی محصول بعضی چیزها در عین ناخوشایند بودن، همیشه وجود دارند و بهتر است برای رهایی از دست آن‌ها فکر درستی داشته باشیم  بوی بدی که بدن ما آدم‌ها در زمان عرق کردن دارد! خود عرق کردن چیز بدی نیست و برای بدن مفید است؛ اما به دلیل مواد معدنی ترشح‌شده‌ی غدد عرق، باکتری‌های زیادی روی پوست شروع به فعالیت می‌کنند و ماحصل آن تحمل‌ناپذیر می‌شود. پس اگر می‌خواهید عرق شما بوی بدی نداشته باشد، بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که به نام دئودورانت یا مام شناخته می‌شوند و خاصیت بوی بد بدن را تعدیل می‌کنند.
دئودورانت‌ها(خوشبوکننده‌ها) مجموعه‌ای بزرگ‌اند که ضدعرق‌ها زیرمجموعه‌ای از آن‌ها هستند و به چند شکل متفاوت تلاش می‌کنند از بوی بد بدن جلوگیری کنند. برای شروع باید بدانید که ضدعرق‌ها به وسیله‌ی ترکیبات آلومینیوم منافذ عرق را می بندند؛ اما دئودورانت‌ها با از بین بردن باکتری‌های سطح پوست، مانع از ایجاد بوی بد می‌شوند. بعضی از این محصولات هم خصوصیتی دوگانه دارند، یعنی هم عطردانه‌هایی برای حذف بو دارند؛ در عین حال قادرند از میزان عرق کردن بکاهند.
اسپری ضدتعریق (Sport Defence) از پیشنهادهای شرکت (Rexona) جهت کاهش تعریق بدن است. این شرکت از سال 1908 میلادی، به تولید محصولات آرایشی و بهداشتی مشغول است و ارائه‌ی بهترین اسپری‌ها از این برند بعید نیست. رکسونا این اسپری را مخصوص آقایان با حجم 150 میلی‌لیتر تولید شده است . از ویژگی‌های این اسپری می‌توان به پودری نبودن آن اشاره کرد؛ اما جهت کارایی بیشتر توصیه می‌شود تنها روی بدن استفاده شود. استفاده از این اسپری با وجود ماندگاری 48 ساعته‌، به‌صورت روزانه خواهد بود. اسپری فاقد الکل و دارای رایحه‌ی خنک و تند نعناع است . از مکانیسم کاربری اکستراکول نمی‌توان چشم‌پوشی کرد؛ به‌گونه‌ای که بدون درب اما دارای قفل است تا در اثر فشار در جابه‌جایی، اکسیر خوش‌بوی آن هدر نرود. به همرا این محصول، رول ضدتعریق مردانه‌ی V8 به عنوان هدیه و در حجم 50 میلی‌لیتر عرضه میکنند









مجوز بهداشت :8502314720365210

مــزایا
مــعایب